Marketing - zprávy z HR

Můj produkt nikoho nezajímá. Co teď?

Probuzení počátečního zájmu v zákazníkovi je alfou i omegou celé problematiky obchodování. Možná jste se ale ocitli v situaci, kdy na vaše nabídky zkrátka nikdo…

Jak donutit zákazníky, aby vám skutečně volali zpět?

Nejčastějším důvodem ztráty potenciálního zákazníka je nechat jej ukončit…

Požadavky na dobrého marketéra v roce 2013

V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí…

Článek v rámci předplatného Desatero telemarketéra

Server CustomerThink.com zveřejnil desatero telemarketingu, kterého by se…

Článek v rámci předplatného Základy úspešného prodeje pro začátečníky

Ne všichni se rodí dobrými prodejci. Naopak ti, kteří mohou nabídnout…

Článek v rámci předplatného Zásady dosažení lepšího zákaznického servisu

V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka…

9 pilířů úspěšného e-mailingu

Článek v rámci předplatného 9 pilířů úspěšného e-mailingu

Lidé denně dostávají desítky e-mailů s mnoha různými nabídkami. Přesto je…

Než začnete s přípravami na velkou marketingovou kampaň…

Než začnete s přípravami na velkou marketingovou kampaň…

Na začátku je vždy marketingová analýza. Ale ty největší otázky při…

Článek v rámci předplatného Jak poznáte, že potřebujete nové zákazníky?

Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…

Článek v rámci předplatného Jak podpořit SEO pomocí PR

Optimalizace pro vyhledavače (SEO) určuje, jak dobře bude firma nebo značka…

Jak zlepšit úspěšnost prodejů v call centru

Práce operátorů v call centru je ve většině případů nevděčná a náročná. Jen…

Naslouchat zákazníkům není vždy dobrý nápad

Článek v rámci předplatného Naslouchat zákazníkům není vždy dobrý nápad

Stohy byly už popsány o tom, jak je důležité naslouchat zákazníkům.…

Článek v rámci předplatného Jak získat více obchodních tipů

Kde získáte nejlepší příležitost setkat se s možným budoucím klientem?…

Výpis 22112223 z celkem 4681