Zásady komunikace se zákazníky přes sociální sítě Facebook, Twitter, LinkedIn sociální sítě, které již dávno neslouží jenom sdílení obrázků či dojmů z výletů. Jejich potenciálu si už před nějakou dobou všimli…
Při hodnocení sociálního marketingu je dobré podívat se na všechny stavební…
5 otravných věcí, kvůli kterým lidé opouští webové stránky Zaujmout čtenáře, poskytnout obsah uspokojující jeho požadavky a především…
Využijte v zákaznickém servisu prvky hry Již delší dobu se ví, finanční náklady vložené do zákaznického servisu se…
Od módního průmyslu už se nebudeme učit jen to, jak být elegantně oblečený.…
5 způsobů, jak se odlišit od konkurence Přemýšlíte, co zákazníkům nabídnout, aby byla vaše společnost jedinečná a…
Dobře rozpracovaná strategie pro sociální sítě s konkrétními cíli je stejně…
Rady z oblastí problematiky prodeje, obchodu i zákaznického servisu se…
Jak jednat s lidmi podle 4 základních povah Již podle lékařů starého Řecka se dalo lidské pokolení rozdělit do čtyř…
O základních prohřešcích na sociálních sítích se píše relativně často. Nyní…
Nejčastější důvody, proč zákazníci nejsou loajální Cílem každé společnosti je vybudovat si silnou, věrnou klientelu, složenou…
Co o nás říká naše řeč těla Nonverbální komunikace, gesta, pohyby očí, výraz tváře, držení těla řeč…
V poslední době odcházím z obchodních schůzek s tím, že se mi daří…