Content Marketing Institute připravil ve spolupráci s MarketingProfs novou studii, která podrobně mapuje současnou praxi v content marketingu v oblasti B2B. Po jejím…
Zlepšete svou schopnost naslouchat Prezentace produktu klientovi tak, aby odpovídal jeho potřebám, je…
Čím více informací má stránka o uživateli, tím lepší spotřebitelský…
Chyby, díky kterým vaše obchodní schůzka nedopadne dobře Stalo se vám někdy, že jste při schůzce s potenciálním klientem zjistili,…
O nezbytnosti Facebooku jako součásti marketingové strategie už nemůže být…
Když vás chytne splín aneb návod, jak se znovu namotivovat Lidé pracující v oboru obchodu často zažívají pocit ztráty motivace. Jak ji…
Čekali jste, že sociální sítě zlikvidují televizní reklamu? Chyba! Nová…
5 nápadů, jak oživit jednotvárnou práci v call centru Jeden telefonát za druhým či občasný hovor s velmi nespokojeným zákazníkem…
15 tipů, jak zkrátit průměrný čas telefonátů v call centru CallCentreHelper přináší návod na to, jak zkrátit délku hovorů a výrazně…
V každém oboru se můžeme naučit něco, co se hodí i v běžném životě. Dnes…
Vlastnosti prodejce, který je úspěšný i v těžkých časech Podle populární knihy The Challenger Sale od Dixona a Adamsona z roku 2011…
Upozornění od Google je nástroj, který vám bude zasílat e-maily s …
Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2014 Technologie se vyvíjí a v boji o zákazníky se společnosti předhánějí v…