Behaviorální ekonomie je obor, který se věnuje dopadu emocionálních, sociálních, či kognitivních faktorů na ekonomické vnímání a chování jedince. Díky své návaznosti…
Dobrý tvít by měl upoutat, zahrnovat hashtagy a hypertextový odkaz. To vše…
I v dnešní době sociálních sítí, online helpdesků a webových stránek se…
Historie se opakuje a nabízí se srovnání s počátky e-commerce. I proto není…
Bannerová reklama představuje výborné médium pro cílení a retargeting na…
Nejlepší radou na to, jak čelit propadu v prodejních statistikách, je vůbec…
Žádný prodejce se neobejde bez kvalitní webové stránky vzhledem k tomu, že…
Britský magazín Business Matters na svém webu přinesl seznam několika…
Sociální sítě představují spontánní prostředí, proto tohle zjištění zřejmě…
Pro mnoho firem je úspěšné oslovování nových zákazníků otázkou existence.…
Na začátku kariéry dostáváte spoustu rad, čtete poučky expertů v oboru a…
Každý prodejce si jistě uvědomuje, že rozumová argumentace není to jediné,…
Ještě bych doplnil v předchozím článku uvedená slova o víře, vytrvalosti,…