Jak zajistit, aby se vaše zprávy dostaly k adresátům Zdá se vám, že mnoho ze zpráv, které odešlete potenciálním zákazníkům, se k nim vůbec nedostane? Stane se vám, že pošlete nabídku, a o dva dny později vám daný…
Pro rozesílání tiskových zpráv platí jasně daná pravidla, která ale řada…
4 druhy zákazníků a jak k nim přistupovat Mnoho prodejců se snaží přijít s ideálními, univerzálními metodami prodeje…
Desatero předvánočních prodejních přikázání Blíží se Vánoce a s nimi zásadní chvíle pro obchodníky, aby dokázali obstát…
SEO, tedy optimalizace pro vyhledavače, představuje v dnešní době z …
Cílem tohoto článku není kritika absolventů ani lidí ve věku 23 let. Chceme…
5 věcí, které je třeba udělat po uzavření obchodu Ve vztahu k vašim zákazníkům vaše role coby prodávajícího zdaleka nekončí…
10 užitečných prodejních faktů, které vás překvapí Server CustomerThink nedávno uveřejnil seznam deseti zajímavých…
Sociální sítě umí vhodně podpořit značku. Pokud s nimi však pracujete…
Jak může příliš mnoho informací zhatit obchod Prodejce musí být především dobrý řečník. Z mnoha různých možností, jak…
Po schůzce, kterou popisuji v předešlém textu, jsem si sedl do auta.…
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak velký vliv má předmět zprávy na její…
„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní…