Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Využijte v zákaznickém servisu prvky hry

Již delší dobu se ví, finanční náklady vložené do zákaznického servisu se na kvalitě komunikace se zákazníky a práce s nimi nemusí nijak výrazně projevit. Mnohem…

Která odvětví nejvíc bodují na Facebooku?

Od módního průmyslu už se nebudeme učit jen to, jak být elegantně oblečený.…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak se odlišit od konkurence

Přemýšlíte, co zákazníkům nabídnout, aby byla vaše společnost jedinečná a…

10 odpovědí, bez kterých nelze vytvořit plán sociálního marketingu

Dobře rozpracovaná strategie pro sociální sítě s konkrétními cíli je stejně…

Jak ve firmě zvýšit zájem o stávající klienty

Rady z oblastí problematiky prodeje, obchodu i zákaznického servisu se…

Jak jednat s lidmi podle 4 základních povah

Článek v rámci předplatného Jak jednat s lidmi podle 4 základních povah

Již podle lékařů starého Řecka se dalo lidské pokolení rozdělit do čtyř…

Nejnovější hříchy sociálního marketingu

Nejnovější hříchy sociálního marketingu

O základních prohřešcích na sociálních sítích se píše relativně často. Nyní…

Článek v rámci předplatného Nejčastější důvody, proč zákazníci nejsou loajální

Cílem každé společnosti je vybudovat si silnou, věrnou klientelu, složenou…

Článek v rámci předplatného Co o nás říká naše řeč těla

Nonverbální komunikace, gesta, pohyby očí, výraz tváře, držení těla řeč…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Kvalita, nebo kvantita schůzek?

V poslední době odcházím z obchodních schůzek s tím, že se mi daří…

Dejte si pozor na 5 mýtů zákaznického servisu

Server CustomerThink.com přinesl výsledky zkoumání týmu společnosti Sales…

Článek v rámci předplatného Umění správného podání ruky

Podání ruky. Dost často nad ním ani nepřemýšlíme. A přitom se jedná o úvod…

3 chyby v marketingu, které se stále opakují

3 chyby v marketingu, které se stále opakují

Úspěch produktu ovlivňuje celá řada faktorů, z nichž ne všechny je možné…

Výpis 21592171 z celkem 4681