10 způsobů, jak předčit očekávání klientů Server Call Center Helper oslovil sedm odborníků na zákaznický servis, aby přišli s nápady, jak lze ve vztahu ke klientovi předčit jeho očekávání. Výsledkem je…
PPC kampaně v čele s Google AdWords mohou být velmi efektivním zdrojem…
Schůzka, kterou v tomto článku popisuji, se navzdory mým předešlým…
LinkedIn již neslouží jen k prezentaci firem za účelem náboru zaměstnanců.…
Získejte více doporučení od zákazníků Přímá doporučení zákazníků, tedy kontakty na potenciální zájemce o…
6 opomíjených prodejních zásad Mnozí zaměstnanci obchodního oddělení mají tolik práce, že nemají čas se…
Královna značek, která píše učebnice marketingu, byla poražena. Nejcennější…
Udělat na náborového manažera dobrý dojem a uspět mezi konkurencí ve snaze…
Internet změnil způsoby sdílení informací a měl i velký vliv na informování…
Jak motivovat prodejní tým během krize Výkonnost prodejců se snad i více než u jiných typů profese odvíjí od toho,…
Dnes jsem dostal víc do krve jednu dovednost, jež se týká zjišťování…
4 fatální chyby v přístupu prodejce Server Salesopedia popsal čtyři nejzásadnější chyby v jednání a přístupu…
Co se stane, když Tori Spelling začne řešit půjčení auta a pošle na to téma…