Marketing - zprávy z HR

7 způsobů, jak podpořit čtenost tiskové zprávy

Nejlepší je oslovovat novináře přímo, ale ne vždycky je to možné a ne se všemi máme kontakt. Proto zůstává e-mail jako forma oslovení a požádání o publikaci tiskové…

Článek v rámci předplatného Zásady vedoucího zákaznického servisu

Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je…

Základní chyby měření v marketingu

Moderní marketing je o informacích, kterých je přebytek a je nutné se v …

Článek v rámci předplatného 20 nejlepších tipů pro telemarketéry

Podle serveru Salesopedia tvoří následujících dvacet rad jakési Top 20 mezi…

Článek v rámci předplatného Tři zásady úspěšné obchodní nabídky

Chystáte se připravit obchodní nabídku? Ať už se týká čehokoliv, před jejím…

10 kroků k perfektnímu marketingu

10 kroků k perfektnímu marketingu

Říkáte si, že zaručený recept pro úspěšný marketing nefunguje? Možná ano,…

Článek v rámci předplatného Brian Tracy radí: Zorganizujte si dobře svůj čas

Prokrastinace - jeden z neduhů moderní doby, který se nevyhnul ani…

Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní

Článek v rámci předplatného Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní

Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas…

Článek v rámci předplatného Jak překonat obavy z volání neznámým lidem

Cold calling je anglický výraz, který v marketingové terminologii znamená…

Článek v rámci předplatného Profese v zákaznickém servisu blízké budoucnosti

Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a…

Je váš PR plán špatný?

Přiznat si špatné rozhodnutí a začít znovu od nuly je vůbec to nejtěžší, co…

Facebook pomůže mapovat nákupní chování

Facebook testuje novou funkci, pomocí které by firmy mohly lépe pochopit…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nechej být O.K. vše, co se na obchodní schůzce děje

Minulý týden jsem se naučil zase něco víc o porozumění. Taky jsem více…

Výpis 21852197 z celkem 4681