Získejte zpět ztraceného klienta

Vytisknout

Ztráta důležitého klienta je vždy pro společnost velkou ránou. Nejde jenom o finanční ztrátu pokud nespokojený zákazník odejde ke konkurenci, nastává nutně čas položit si otázku, zda by se na nabízených službách nemělo něco měnit či jestli nenastala nějaká metodická pochybení na straně zákaznického servisu či prodeje. Místo plakání nad rozlitým mlékem by měl nastat boj o získání klienta zpět. Jak ale na to? Blog společnosti SalesForce přinesl následující manuál. Nejde o cenu. Prvním…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace