E-mail je již vcelku starý marketingový nástroj, takže od něj nečekáme mnoho překvapení. Nicméně v minulém roce se začalo mluvit o optimalizaci e-mailingových…
Monitoring kvality hovorů v call centru není jenom o peskování zaměstnanců…
Podle mezinárodního průzkumu společnosti Nielsen nyní po několika letech…
Jak spolehlivě zahodit zpětnou vazbu od zákazníků Většina firem chce vědět, co si myslí jejich zákazníci, a proto investuje…
Dnes je již nad slunce jasné, že kvalitní SEO je součást marketingu každé…
6 tipů na to, jak by měl vypadat ideální zákaznický servis Server Salesopedia přinesl v nedávném článku šest tipů, jak se přiblížit…
Jak na příliš informované klienty Jednu ze změn, kterou přináší moderní doba se svou informační revolucí, je…
Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do…
Jak zjistíte, jestli je potenciální zákazník lukrativní? Jedním ze základních kamenů úspěchu v prodeji je správná analýza…
Srovnání s konkurencí je dobrým měřítkem činnosti nebo také inspirací.…
Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje.…
Klíč k úspěchu: Získejte doporučení od klientů Většina prodejců si již uvědomila, jak lukrativní jsou doporučení od…
Vyhněte se prodělečným klientům Stejně důležité jako umět správně identifikovat klíčové zákazníky a…