Využíváte v marketingu známé tváře? Pak právě vám pomůže nejnovější funkce Facebooku

Vytisknout

Facebook dnes představil možnost výrazně zvýšit neplacený dosah příspěvků: Pokud označíte v příspěvku jinou značku či stránku celebrity, objeví se na zdi obou stránek. Když tedy portál Management News označí ve svém statusu HR News, objeví se tento ve vybraném kanálu příspěvků u obou skupin fanoušků. Jde o velmi snadný způsob, jak mohou firmy výrazně rozšířit řady svého publika.

Tato funkce dosud fungovala pouze mezi přáteli. Když jste například na fotce označili kamaráda, viděli fotku také jeho přátele, i když je vůbec neznáte.

Rozdíl mezi výše uvedenými je v dosahu. Když Facebooková stránka firmy označí v příspěvku Google, nezobrazí se pár desítkám známých, ale statisícům lidí ze stránky Googlu, který má přes 15 milionů fanoušků.

Facebook měl při testování funkce pozitivní odezvu od uživatelů. Algoritmus zobrazování přitom bude brát v úvahu zájmy a zaujetí podobným obsahem, aby podobné příspěvky byly skutečně pro fanoušky relevantní.

 

-th-

Zdroj: Mashable - server věnovaný sociálním a digitálním médiím
Zobrazit přehled článků ze zdroje Mashable
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace