Reklamní průmysl poroste pomaleji Letošní rok zaznamená reklamní průmysl slabší růst ve srovnání s následujícími roky. Neproběhnou totiž žádné velké sportovní nebo politické události. Za celý rok se…
4 opravdu smrtelné marketingové hříchy V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který…
Prezident společnosti Agency Assessments International David Wethey se…
Když lidé uvažují o marketingu, většinou jej chybně chápou pouze jako jeho…
Kreativita až v druhé řadě Zamysleli jste se někdy nad tím, proč reklamní agentury nedělají reklamu…
Proč se hnát za loajalitou? V dnešní době zavedla téměř každá firma speciální program pro zachování…
Všechny společnosti, velké i malé, by měly vyvinout rozumnou internetovou…
Volání k odpovědnosti V poslední době se v oblasti marketingu stále více zdůrazňuje účetní…
Konec nekalým obchodním praktikám Evropská unie schválila směrnici zakazující dravé obchodní praktiky, kterou…
Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby…
11 zásadních marketingových chyb malých firem Malé firmy i profesionálové na volné noze mohou zvýšit úspěšnost svého…
Nejen angličtina světem vládne Na světě žije více než šest miliard lidí ve více než dvou stech zemích a 24…
Deset mýtů o inovacích v IT a managementu Firmy se často nenechají ovlivnit novými trendy dříve, než si přečtou…