Proč VoIP právě nyní Pokud se rozhodujete, zda ve svém zákaznickém středisku zavést VoIP, existuje několik důvodů, které vás mohou přesvědčit. Marketingový ředitel americké společnosti…
Stoupá počet domácích operátorů zákaznických středisek V USA rychle přibývá zaměstnanců zákaznického servisu, kteří pracují z…
Čas začít s marketingem 2. Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž…
Čas začít s marketingem Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž…
2006 - rok služeb v CRM V příštím roce budeme svědky hned několika dominantních trendů v oblasti…
Pondělky zůstanou i v nadcházející vánoční sezóně nejvytíženějšími dny z…
Tomáš Baťa věděl, jak na marketing Tomáš Baťa se po listopadovém převratu v naší zemi stal symbolem naděje…
V posledních letech se rozvíjí strategie řízení životního cyklu výrobku (…
Zaměstnanci zákaznických středisek chtějí kariéru Hlavním důvodem vysoké fluktuace zaměstnanců v zákaznických střediscích je…
Jak vylepšit marketingový plán Marketingové plánování je velice důležité, zároveň však také velmi obtížné.…
10 marketingových procesů 21. století Firemní marketingová funkce musí podporovat pokročilé procesy úzce zaměřené…