V uplynulých desetiletích se marketing zaměřoval zejména na pochopení fungování reklamy. S tím souvisely i způsoby sestavování rozpočtů (procenta z prodeje, cíl a…
Používání IT systémů k lepšímu pochopení možností maximalizace zisků z…
Na předvánoční propagaci stále není pozdě, protože mnoho lidí nakupuje…
Mohou marketing a finance být kamarádi? Odborníci na marketing a finance v jednom podniku často nenacházejí…
Zákazník znamená rozdíl Předpokládá se, že firmy mohou udržet konkurenční pozice jen díky nové a…
Čas nejsou peníze Od doby, kdy Benjamin Franklin zdůrazňoval, že čas jsou peníze se ekonomové…
Čím více kanálů, tím více zákazníků Nová studie společnosti Aberdeen Group potvrzuje, že vícekanálové řízení…
Když se ekonomika dostane do nesnází, většina podniků je nucena přehodnotit…
Věrnostním programům přikládá současný marketing značný význam. Aktuální…
Udržíte rozvoj marketingem? Marketing by neměl zůstat hluchý k *trvale udržitelnému rozvoji*. Tím…
Efektivita prodeje na vedení nezáleží Efektivita prodeje vyžaduje nejen dobré vedení, ale především výbornou…
Revoluce v řízení objednávek Nástup sofistikovaných nástrojů pro automatizaci prodeje je jedním z…