CRM - technologie versus podniková kultura V roce 2001 bylo vynaloženo 6,7 miliardy dolarů na CRM software. Firmy však stále více zjišťují, že samotná technologie úspěch CRM aktivit nezaručí komunikace,…
Je CRM outsourcing cestou ke snížení výdajů? Stále více společností shledává, že využití hostovaných CRM technologií je…
Z důvodu snižování výdajů na zákaznické služby začínají mnohé firmy…
Budoucnost CRM leží podle některých odborníků ve vertikálních obchodních…
Výsledek průzkumu: CRM skepse Výzkum prováděný mezi 225 vedoucími IT oddělení ukázal, že méně než…
Nástup SRM - inteligentní správa prostoru diskových jednotek Během několika posledních let se úložná kapacita disků a trvalých pamětí…
Menší podniky jsou v CRM úspěšnější Malé firmy a podniky se zdají být díky svém charakteru úspěšnější v…
Efektivita CRM systémů v oblasti B2C Přestože mnoho společností investovalo nemalé prostředky do CRM systémů,…
Parametry průzkumu trhu Článek přináší ve stručnosti přes dvě desítky faktorů a parametrů, které by…
Jedním z klíčových faktorů úspěchu CRM systému je pečlivé určení možných…
Doprava zboží přes hranice vyžaduje komplexní přístup Pokud firma spolupracuje s přepravci a obchodními partnery v zahraničí,…
Potřebujete technologický plán? Správně vypracovaný technologický plán či plán zavádění nových technologií…
Elektronické řízení dodávek - cesta k úsporám Elektronický nákup zboží prošel od svého vzniku dlouhým vývojem, takže v…