Málokterá společnost si troufne pustit se do zavádění CRM bez rozpočtu a úvahy o návratnosti investic. Otázkou, je zda při návrhu rozpočtu uvažováno realisticky.…
Konec CRM mánie? Po několika letech intenzivního růstu se dostává trh s CRM technologiemi do…
Rozpočet zákaznických center není nafukovací Se vzrůstající důležitostí zákaznických kontaktních center roste i pokušení…
Manažeři, podporujte svoje CRM CRM projekty často končí neúspěšně také díky nezájmu a nedostatku podpory…
Interaktivní CRM - zákaznické služby budoucnosti Globální trh s CRM (s hodnotou 11 miliard dolarů za poslední rok) by měl…
Kdy je e-komerce příliš drahá? Před několika lety zacházely firmy s prostředky určenými pro e-komerci…
Nabídky výhodného nákupu v obchodních řetězcích supermarketů V roce 1982 založil David Gold řetězec supermarketů 99 cents Only Stores.…