Čtyři výhody homeshoringu Homeshoring je stále více užívaný pojem, který označuje stav, kdy operátoři zákaznických středisek pracují za pomoci komunikačních zařízení z domova. Tento způsob…
Výzkum analytické agentury Datamonitor mezi více než dvoustovkou manažerů…
Finanční ředitelé kritizují měření marketingových investic Průzkum společností Marketing Management Analytics a Financial Executives…
Jsou call centra jen nákladovými středisky? Většina kontaktních center je v posledních letech řízena jako nákladová…
Jak přivést návštěvníky k nákupu Maloobchodníci mohou udělat z návštěvníků nakupující, pokud zjednoduší…
Reklama, nebo reprezentace? (3. část) Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
Reklama, nebo reprezentace? (2. část) Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
Reklama, nebo reprezentace? Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
5 marketingových předsevzetí do roku 2007 Splnili jste v roce 2006 své marketingové cíle? Ať už jste byli jakkoli…
Svět se otevírá mobilnímu marketingu Dnešní zákazníci jsou otevření textovým reklamám a mobilnímu marketingu…
Mozek reaguje na velké značky Velké značky vyvolávají v lidském mozku větší aktivitu než ty méně známé.…
Komunistické značky znovu vzkvétají Východní Evropu zasáhla nostalgie po známých značkách z období komunismu.…