Češi stále bojují s automaty call center Více než polovina českých zákazníků hrozí ztrátou loajality kvůli frustraci ze špatně nastavených a zastaralých automatizovaných systémů firemních call center. Z…
Šest úskalí zavádění CRM Projekty implementace technologie CRM zůstávají pro mnoho firem zdrojem…
Celosvětový trh CRM vzroste letos o 14 procent Objem celosvětových příjmů v oblasti softwaru pro řízení vztahů se…
Osobní prodej se úspěšně rozvíjí Osobní prodej zažil loni v Česku úspěšný rok. Devíti obchodním společnostem…
Měření efektivity marketingu pomáhá být efektivní zejména tam, kde…
Evropa tápe ve vztazích se zákazníky V Evropě existuje výrazná propast mezi očekáváním zákazníků ohledně…
Marketing v dobách recese V období ekonomické recese se zákazníci začínají orientovat na hodnoty,…
Nevzdávejte se peněz na marketing bez boje Když chce firma ušetřit, často sahá komezení nákladů na marketing. Je ale…
Checklist letošních marketingových aktivit pro malé firmy Začátek roku je vhodnou dobou pro zamyšlení nad marketingem a prioritami do…
Americká marketingová asociace (AMA) odhalila novou definici marketingu.…
Výdaje na reklamu porostou Podle odhadů společnosti ZenithOptimedia vzrostou v příštím roce výdaje na…