Krize sníží výdaje na reklamu i v Čechách

Vytisknout

Světová finanční krize zasáhne i do výdajů na reklamu včeských médiích. Vyplývá to zodhadů mediální agentury OMD. Čisté výdaje firem mohou meziročně klesnout až o 2,3 procenta, v lepším případě se zvýší o desetinu procenta. Odhad v horší variantě počítá se snížením čistých výdajů firem na reklamu na 28,03 miliardy korun, v optimističtější pak s růstem na 28,73 miliardy korun, což představuje víceméně stagnaci.OMD odhaduje pokles výdajů na reklamu v tisku, na venkovní a rozhlasovou reklamu a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace