Příští rok přinese mírné oživení reklamního trhu Řada ekonomů a obchodních vůdců považuje výdaje na reklamu za jeden ze základních ekonomických ukazatelů. V takovém případě nelze očekávat oživení ekonomiky dříve…
Výdaje do reklamy v ČR letos klesnou o 21,9 % Výdaje na reklamu v tuzemských médiích letos klesnou. Ukázaly to alespoň…
Příjmy zreklamy vamerických novinách klesly vprůběhu prvního čtvrtletí…
Marketing levněji, ale chytře Marketing je vobtížných dobách často považován za luxus. Ve skutečnosti je…
Jsou zákaznické zkušenosti podstatné i v době krize? Vsoučasné ekonomické situaci se vede diskuse o hodnotě zákaznických…
Výdaje na reklamu čeká propad Přední mediální agentura Carat výrazně přehodnotila svou prognózu vývoje…
Jak snížit náklady na marketing a neohrozit růst firmy Snižování marketingového rozpočtu bez toho, abyste ohrozili schopnost firmy…
Zajímá vás, jaké otázky vám s největší pravděpodobností položí finanční…
Marketing zaměřený na zákazníky je stále více vnímán jako spása mobilních…
Marketingová inspirace od Walta Disneyho Walt Disney byl na jedné straně technologickým géniem a na druhé straně…
Microsoft vydává on-line CRM produkt Společnost Microsoft vUSA právě uvedla na trh on-line verzi svého produktu…
Chytřejší marketing pro rok 2009 Minulý rok byl pro řadu firem velkou výzvou. Horšící se ekonomická a tržní…