Průzkum: Polovina českých firem snížila marketingové rozpočty

Vytisknout

Řadu českých firem postihla krize více, než by se očekávalo. Ukázal to průzkum agentury JWA Prague mezi 200 firmami, který se zaměřil také na to, jak vlivem hospodářské recese změnily své marketingové aktivity. 50 % oslovených firem muselo výrazně snížit své rozpočty na marketing a PR. Stejný počet se začal více soustředit na direct marketing. 28 % oslovených pak více využívá PR a 11 % sponzoring a eventy. Do reklamy neinvestuje žádná oslovená společnost. Větší důraz je kladem i na interní PR.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace