2009: Více investic do on-line marketingových programů Firmy nesníží kvůli ekonomické krizi investice do všeho. Naopak se vpříštím roce chystají investovat více do klíčových on-line marketingových programů, jako je e-…
Nebe a dudy aneb Zákaznická střediska v Evropě a USA Decentralizace a inovace proti kontrole nákladů a efektivitě. Mezi…
Krize sníží výdaje na reklamu i v Čechách Světová finanční krize zasáhne i do výdajů na reklamu včeských médiích.…
I přes pokles ekonomiky se více než čtvrtina amerických marketérů chystá…
Průzkum: Američtí marketéři neznají hodnotu značek Více než polovina (55 %) amerických ředitelů marketingu nezná kvantitativní…
Bude mít současná světová finanční krize vliv také na český reklamní trh?…
Studie americké společnosti Empirix se zaměřila na zákaznická střediska a…
Banky se obracejí k zákazníkům Vzhledem krostoucí konkurenci a potřebě zlepšovat image značky považuje…
Kolik se investuje do mobilní reklamy? Odhady výše investic do mobilní reklamy se objevuj&…
Jak Olympiáda mění Čínu Olympijské hry vČíně jsou považovány za globální společenské představení…
Prodej versus marketing Kvalitativní studie americké organizace Chief Marketing Officer Council…
Tři úrovně brandingu v Pekingu Olympijské hry vPekingu se staly značkovými hrami ještě před tím, než vůbec…
Globální výzkum zákaznických středisek Zákaznická střediska jsou důležitým styčným bodem mezi firmami a zákazníky.…