Virtuální generace ovládne nakupování Do deseti let získá největší vliv na nákup tzv. virtuální generace (Generation Virtual). Více peněz se investuje do marketingu a prodeje různým anonymním on-line…
Vánoční přání podpoří obchody Většina zákazníků, kteří dostanou vánoční přání od firmy, má tendenci…
Pouze 27 procent západoevropanů si myslí, že banka, jejíchž služeb…
Studie odhaluje devět způsobů zvýšení zákaznické loajality Studie ukazují, že ztráta zákazníků nemá většinou nic společného s…
Evropské firmy upřednostňují zákazníky Zákaznické služby jsou pro evropské firmy stále větší prioritou. I přes…
Jak vybrat reklamní agenturu Vybíráte si externí reklamní agenturu? Položte si následující otázky, ať…
Evropa se otevírá offshoringu Evropské firmy začínají opouštět svou nedůvěru k outsourcingu ze zámořských…
Americké firmy narážejí na jazykovou bariéru Americké firmy mají větší potíže s globálním řízením značek než jejich…
Obtěžují vás zákazníci? Zrušte jim smlouvy Americký poskytovatel bezdrátových mobilních služeb Sprint se rozhodl řešit…
Spotřebitelé s nižšími příjmy skrývají velký potenciál Spotřebitele z nižší a střední příjmové skupiny představují obrovskou…
Fluktuace v zákaznických střediscích Proč je v zákaznických střediscích tak vysoká fluktuace zaměstnanců? Nově…
Psychologie proniká do marketingu Teorie marketingu využívá v posledních letech stále více poznatků z oblasti…
Globální zpráva o zákaznických střediscích Více než 40 akademických pracovníků z 20 zemí společně vypracovalo studii o…