Jak obhájit e-mail před finančním ředitelem

Zajímá vás, jaké otázky vám s největší pravděpodobností položí finanční ředitel v souvislosti s vašimi marketingovými programy? I když vám nikdo nezaručí, že váš rozpočet zůstane nedotčený, budete-li na tyto otázky připraveni, můžete očekávat férovější a informovanější rozhodnutí. Článek radí, jak před finančním ředitelem obhájit e-mailový marketing.

- Přinese to příjmy? Existují obecné statistiky, které odhadují návratnost investic do e-mailového marketingu. Vašeho finančního ředitele však tyto statistiky nebudou zajímat, zajímá jej návratnost investic ve vaší společnosti. Pomozte mu proto nahlížet na e-mail jako vysoce efektivní prodejní kanál spíše než marketingovou položku.

- Je to nákladově efektivní? Vypočtěte průměrné náklady na objednání v rámci jednoho e-mailu, a porovnejte je s ostatními kanály - zejména bannerovou reklamou, placeným vyhledáváním a programy affiliate marketingu. Náklady na e-mail jsou průměrně desetkrát nižší.

- Podporuje to váš obchodní model? Snažte se určit, jak e-mailové programy ovlivňují offline prodej vaší společnosti. Může to být až čtyřikrát efektivnější než u on-line prodeje. Pomozte finančnímu řediteli pochopit, že e-mail může být středem vaší celkové marketingové strategie.

- Jak brzy můžeme očekávat výsledky? Finančního ředitele budou zajímat programy, které jsou nejrychlejší, lze je snadno upravovat a mohou okamžitě reagovat na tržní síly a příležitosti - to vše za nízkou cenu. Vysvětlete mu proto, že e-mailové programy lze rychle upravovat, aniž by se to podepsalo na kvalitě jejich designu a vysoce zacíleném obsahu.

- Jaká bude návratnost investic? Tradiční marketingové kanály, jako je televize nebo tisk, často vyžadují vysoké náklady bez prostředků pro skutečné měření výsledků. E-mailové programy jsou však jiné. Můžete vytvořit jednoduchá, ale velmi přesvědčivá měřítka (reálná data), která finančnímu řediteli ukáží, jak se každý odeslaný e-mail projevil na prodeji, a poskytnout tak přesné měření návratnosti investic.

-kk-

Zdroj: eMarketing & Commerce - americký magazín o elektronickém marketingu a obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje eMarketing & Commerce
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace