Banky se obracejí k zákazníkům

Vytisknout

Vzhledem krostoucí konkurenci a potřebě zlepšovat image značky považuje více než polovina bank v Evropě a na Středním východě za klíčový nástroj strategického odlišení aktivity zaměřené na zákazníky. Plánují proto více investic do technologií CRM. Vyplynulo to znového výzkumu, který si objednala společnost SAP AG. Výzkum zpracovala organizace European Financial Management and Marketing Association (Efma).Zpráva snázvem Achieving Customer-Centricity Throughout the Enterprise je výsledkem on-line…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace