Operátoři zákaznických středisek by měli mít schopnost empatie, zejména pokud se zákazníky řeší akutní nehody a nouzové stavy. Otázkou zůstává, jak tuto dovednost…
Principy motivace v call centru Motivace není jen o tom, motivovat lidi. Jde spíše o vytváření prostředí,…
Základní pilíře zákaznického servisu V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb,…
Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět…
Važte si stížností Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou…
Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně…
Nebojte se telefonovat Mnoha jinak zkušeným obchodníkům dělá problémy první telefonický kontakt s…
Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům I když je měření návratnosti do těchto aktivit složitější, stále více se…
Jak školit nové operátory Školení nových operátorů zákaznických středisek je zásadní nejen pro…
Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset…
Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru.…
Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které…
Jak správně motivovat zaměstnance call centra Operátory zákaznických středisek motivuje respekt, uznání a férové finanční…