Základní pilíře zákaznického servisu V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb, když se zákazníky nezacházejí jako s lidmi. Nechtějí například pochopit důvod pro vrácení…
Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět…
Važte si stížností Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou…
Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně…
Nebojte se telefonovat Mnoha jinak zkušeným obchodníkům dělá problémy první telefonický kontakt s…
Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům I když je měření návratnosti do těchto aktivit složitější, stále více se…
Jak školit nové operátory Školení nových operátorů zákaznických středisek je zásadní nejen pro…
Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset…
Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru.…
Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které…
Jak správně motivovat zaměstnance call centra Operátory zákaznických středisek motivuje respekt, uznání a férové finanční…
Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté…
Motivace v zákaznických střediscích Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních…