Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně poskytovaných služeb, zejména v nově vznikajících ekonomikách. Vyplývá to z globální studie…
Monitorování kvality zákaznického střediska může přinést mnoho výhod pro…
Zůstaňte v kontaktu Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých…
Špatné služby zákazníkům vedou k zuřivosti Nedostatečné kontaktní informace na webových stránkách firmy bezpečně…
Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách,…
Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska? Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky,…
Pět strategií pro lepší služby zákazníkům Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do…
Připravte se na cold call První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je…
Jak na lepší služby zákazníkům Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší…
Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb Organizace, které mají ve svých řadách zanícené zaměstnance, mají také…
Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami,…