Marketing - zprávy z HR

Zákaznické služby nezvládají globální očekávání

Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně poskytovaných služeb, zejména v nově vznikajících ekonomikách. Vyplývá to z globální studie…

Monitorování kvality v call centru

Monitorování kvality v call centru

Monitorování kvality zákaznického střediska může přinést mnoho výhod pro…

Zůstaňte v kontaktu

Článek v rámci předplatného Zůstaňte v kontaktu

Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých…

Pět kroků k udržení zákazníků

Pět kroků k udržení zákazníků

Jaká úroveň udržení zákazníků je ziskov&…

Špatné služby zákazníkům vedou k zuřivosti

Článek v rámci předplatného Špatné služby zákazníkům vedou k zuřivosti

Nedostatečné kontaktní informace na webových stránkách firmy bezpečně…

To chce klid

To chce klid

Článek popisuje deset kroků k uklidnění rozzlobených zákazníků, řešení…

Tři chyby on-line zákaznického servisu

Tři chyby on-line zákaznického servisu

Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách,…

Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Článek v rámci předplatného Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky,…

Pět strategií pro lepší služby zákazníkům

Článek v rámci předplatného Pět strategií pro lepší služby zákazníkům

Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do…

Připravte se na cold call

Článek v rámci předplatného Připravte se na cold call

První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je…

Jak na lepší služby zákazníkům

Článek v rámci předplatného Jak na lepší služby zákazníkům

Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší…

Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb

Organizace, které mají ve svých řadách zanícené zaměstnance, mají také…

Tři vlastnosti výkonného call centra

Tři vlastnosti výkonného call centra

Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami,…

Výpis 547559 z celkem 617