Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté je však třeba vést je tak, aby si osvojili základní metody pro zvýšení prodeje. Článek…
Motivace v zákaznických střediscích Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních…
Call centra jsou stresující Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující,…
V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek…
Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb…
Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude…
Pozor na interní zákaznický servis Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických…
Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických…
10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět…
Desatero zákaznického servisu Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy…
Správa znalostí podpoří CRM Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem,…
Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý…
5 největších omylů zákaznických služeb všech dob Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…