Čtyři kroky k prvnímu telefonátu Jednou z nejobávanějších, ale také nejefektivnějších cest k obchodním příležitostem je první telefonické kontaktování klienta, tzv. cold call. Dokážete-li vytvořit…
Zákazník potřebuje kontrolu Aktuální studie společnosti Ponemon Institute potvrdila, že klíčem k…
Spokojenost není loajalita Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost…
O hodnotě rozhoduje zákazník Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…
V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se…
Samoobsluha má v sobě potenciál pro to, aby zákazníkům poskytla větší…
Návrat zákaznických služeb? V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se…
Prediktivní zákaznický servis - nedotčený zlatý důl Prodejci podnikového softwaru horečně vydávají produkty, které by podnikům…
Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než…
Ať už firmy preferují při komunikaci se zákazníky jakékoli médium, médiem,…
Dobrý a ještě lepší zákaznický servis To, co dělí dobrý zákaznický servis od lepšího je v dnešní době rychlost.…
Call centra jsou pro dnešní společnosti zásadním marketingovým nástrojem.…