Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k prvnímu telefonátu

Jednou z nejobávanějších, ale také nejefektivnějších cest k obchodním příležitostem je první telefonické kontaktování klienta, tzv. cold call. Dokážete-li vytvořit…

Zákazník potřebuje kontrolu

Článek v rámci předplatného Zákazník potřebuje kontrolu

Aktuální studie společnosti Ponemon Institute potvrdila, že klíčem k…

Spokojenost není loajalita

Článek v rámci předplatného Spokojenost není loajalita

Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost…

Chtějte více

Chtějte více

Většina obchodníků by udělala cokoli, jen aby nemusela zvýšit ceny svých…

O hodnotě rozhoduje zákazník

Článek v rámci předplatného O hodnotě rozhoduje zákazník

Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…

Dobrý zákaznický servis se vyplatí

Dobrý zákaznický servis se vyplatí

V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se…

Tomu říkáte zákaznický servis?

Tomu říkáte zákaznický servis?

Samoobsluha má v sobě potenciál pro to, aby zákazníkům poskytla větší…

Návrat zákaznických služeb?

Článek v rámci předplatného Návrat zákaznických služeb?

V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se…

Prediktivní zákaznický servis - nedotčený zlatý důl

Článek v rámci předplatného Prediktivní zákaznický servis - nedotčený zlatý důl

Prodejci podnikového softwaru horečně vydávají produkty, které by podnikům…

7 tipů pro doživotní přízeň zákazníků

7 tipů pro doživotní přízeň zákazníků

Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než…

Řízení vztahů se zákazníky prostřednictvím e-mailu

Řízení vztahů se zákazníky prostřednictvím e-mailu

Ať už firmy preferují při komunikaci se zákazníky jakékoli médium, médiem,…

Dobrý a ještě lepší zákaznický servis

Článek v rámci předplatného Dobrý a ještě lepší zákaznický servis

To, co dělí dobrý zákaznický servis od lepšího je v dnešní době rychlost.…

Zákaznický servis podle společnosti AOL

Zákaznický servis podle společnosti AOL

Call centra jsou pro dnešní společnosti zásadním marketingovým nástrojem.…

Výpis 599611 z celkem 617