Spokojenost není loajalita Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost zákazníků. Ve skutečnosti by však měla usilovat spíše o loajalitu. Spokojenost a loajalita…
O hodnotě rozhoduje zákazník Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…
V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se…
Samoobsluha má v sobě potenciál pro to, aby zákazníkům poskytla větší…
Návrat zákaznických služeb? V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se…
Prediktivní zákaznický servis - nedotčený zlatý důl Prodejci podnikového softwaru horečně vydávají produkty, které by podnikům…
Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než…
Ať už firmy preferují při komunikaci se zákazníky jakékoli médium, médiem,…
Dobrý a ještě lepší zákaznický servis To, co dělí dobrý zákaznický servis od lepšího je v dnešní době rychlost.…
Call centra jsou pro dnešní společnosti zásadním marketingovým nástrojem.…
Zákaznické služby - lepší a efektivnější Zkratka SOUL v tomoto případě znamená Service on Unbelievable Levels tedy…
Je CRM k ničemu? Selhalo CRM jako metoda? Ve svých počátcích bylo spíše zklamáním, ale díky…