Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka. Pokročilejší marketingové myšlení se však zaměřuje na tvorbu a budování nových trhů. V cestě…
Neizolujte zákaznický servis Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat…
Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování…
Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska 60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich…
Desatero řízení operátorů zákaznického střediska Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí…
Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování…
Aby péče o zákazníka byla zisková Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje…
Chmurná realita on-line zákaznických služeb Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla…
Vnímání je realita Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech…
Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci…
Zákaznické středisko, které funguje Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních…
Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby…
Jak rychle může něco vystydnout? Newtonův zákon ochlazování nám říká, že…