Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování kvality zákaznických středisek. Technologie založené na content inteligenci (řízení obsahu)…
Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska 60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich…
Desatero řízení operátorů zákaznického střediska Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí…
Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování…
Aby péče o zákazníka byla zisková Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje…
Chmurná realita on-line zákaznických služeb Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla…
Vnímání je realita Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech…
Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci…
Zákaznické středisko, které funguje Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních…
Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby…
Jak rychle může něco vystydnout? Newtonův zákon ochlazování nám říká, že…
Čtyři kroky k prvnímu telefonátu Jednou z nejobávanějších, ale také nejefektivnějších cest k obchodním…
Zákazník potřebuje kontrolu Aktuální studie společnosti Ponemon Institute potvrdila, že klíčem k…