Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu

Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy. Chtějí-li dnes firmy zůstat konkurenceschopné, musejí se skutečně odlišit od ostatních. Toho…

Sedmero cest k vyšší loajalitě zákazníků

Článek v rámci předplatného Sedmero cest k vyšší loajalitě zákazníků

Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé…

Zpět ke kořenům zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Zpět ke kořenům zákaznického servisu

Firmy by si měly zapamatovat jeden znejzákladnějších principů podnikání…

8 kroků k lepším zákaznickým službám

Článek v rámci předplatného 8 kroků k lepším zákaznickým službám

Jak najít rovnováhu vdobě, kdy zákazníci vyžadují kvalitní služby a firmy…

Ano a ne v budování loajality zákazníků

Článek v rámci předplatného Ano a ne v budování loajality zákazníků

Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority…

Nepřehlížejte stávající zákazníky a jejich stížnosti

Článek v rámci předplatného Nepřehlížejte stávající zákazníky a jejich stížnosti

Vobdobí ekonomické nejistoty je jednou ze základních výzev, kterým firmy…

K vašim službám

Článek v rámci předplatného K vašim službám

Vytváření dlouhodobě dobrých zákaznických zkušeností patří mezi nejtěžší…

Soustředit se jen na nové zákazníky je chyba

Článek v rámci předplatného Soustředit se jen na nové zákazníky je chyba

Jeden ze základních principů, který se vyučuje na obchodních školách, je…

5 cest k efektivním vztahům se zákazníky

5 cest k efektivním vztahům se zákazníky

Malé firmy si mohou vkonkurenci svelkými připadat jako David stojící proti…

Zákaznické služby nejsou jen o zákaznících

Zákaznické služby nejsou jen o zákaznících

Péče o zákazníka se stala jednou znejdůležitějších součástí dnešního…

Největší výzvou zákaznických služeb je pochopení zákazníka

Článek v rámci předplatného Největší výzvou zákaznických služeb je pochopení zákazníka

Britský poskytovatel firemního softwaru pro řízení stížností a zpětné vazby…

3 tipy pro udržení zákazníků

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro udržení zákazníků

Článek shrnuje tři doporučení, jak si udržet zákazníky, ať už jsou noví,…

Cold calling: Připravte si hroší kůži

Cold calling: Připravte si hroší kůži

Je pravděpodobné, že jednoho dne budete muset zvednout telefon a snažit se…

Výpis 521533 z celkem 612