Prodejní telefonáty jsou pravidelnou součástí práce prodejců. Někdy se jim však prodejci začnou sami vyhýbat. Podívejme se, jak pomoci svému týmu (nebo sami sobě),…
Pokud má prodejce obavy z telefonování, je za tím obvykle jeden z …
Volání naslepo představuje pro mnoho lidí úplnou noční můru. Tak začněme…
Správné otázky pro získání zpětné vazby od zákazníků Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění…
Zákaznické služby je třeba neustále vylepšovat. Mění se technologie, které…
V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis…
5 nejčastějších chyb v zákaznických službách V předvánočním období čelí mnoho firem velkému náporu klientů. Podle…
Kdy je na čase zbavit se klienta Agentura udělá pro klienta ledacos. Ale co když z hlediska ROI zjistíte, že…
Každá firma má či měla zákazníka, u kterého doufali, že když zavolá, zvedne…
Na co nezapomenout při online zákaznické podpoře Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený.…
Telefonování naslepo je nedílnou součástí práce prodejce. Kromě toho však…
Nespokojení zákazníci se dělí na skupinu těch, kteří odejdou potichu, a…
Postprodejní péče o zákazníka je klíčem k jeho udržení Firma Varicent Software zveřejnila výsledky pětileté analýzy, která velmi…