Někteří lidé si myslí, že pokud telefonujete naslepo, nemá smysl nechávat vzkaz na záznamníku. Podle portálu…
Pro jakýkoliv začínající podnik je nezbytn&…
7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisu Je všeobecně známo, že 50 % nových podniků nepřežije…
Podepsaná smlouva neznamená konec prodejního procesu Někteří obchodníci jsou tak závislí na hled&…
Zákazníci pořád dokola: Jejich očekáván&…
Úspěch malých firem spočíval dříve předev&…
Nová pravidla volání naslepo (cold calling) Navzdory všeobecnému názoru, že volání naslepo není dobrý způsob získávání…
10 rad, jak zlepšit zákaznický servis V dnešním světě existuje kromě ceny jen jedna další hodnota, která…
Chcete získat informace o zákaznících? Odměňte je Jen polovina britských zákazníků je ochotna poskytnout…
Dárky pro zákazníky ano, ale s rozmyslem Dárky představují efektivní způsob, jak posilovat…