Server CustomerThink.com přinesl výsledky zkoumání týmu společnosti Sales Force, která je jednou z celosvětově nejúspěšnějších a nejinovativnějších softwarových…
Nové objevy v behaviorální ekonomii Behaviorální ekonomie je obor, který se věnuje dopadu emocionálních,…
Jak těžit ze stížností zákazníků I v dnešní době sociálních sítí, online helpdesků a webových stránek se…
Britský magazín Business Matters na svém webu přinesl seznam několika…
Emoční vnímání zákazníků Každý prodejce si jistě uvědomuje, že rozumová argumentace není to jediné,…
Zásady vedoucího zákaznického servisu Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je…
20 nejlepších tipů pro telemarketéry Podle serveru Salesopedia tvoří následujících dvacet rad jakési Top 20 mezi…
Říkáte si, že zaručený recept pro úspěšný marketing nefunguje? Možná ano,…
Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas…
Jak překonat obavy z volání neznámým lidem Cold calling je anglický výraz, který v marketingové terminologii znamená…
Profese v zákaznickém servisu blízké budoucnosti Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a…
Nejčastějším důvodem ztráty potenciálního zákazníka je nechat jej ukončit…
Desatero telemarketéra Server CustomerThink.com zveřejnil desatero telemarketingu, kterého by se…