Dosáhněte adresného zákaznického servisu v B2B Zákaznický servis je termín, který se nejvíce skloňuje v souvislosti v business-to-consumer činnostmi. Často se však zapomíná, že přinejmenším stejně důležitá je…
9 tipů, jak dosáhnout spokojenosti zákazníků Spokojený zákazník je základem věrné klientely. Server CustomerThink.com…
Zákaznický servis a požadavky klientů v číslech V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je…
Co dělají společnosti se skvělým zákaznickým servisem jinak? Server CustomerThink.com, specializující se na problematiku zákaznického…
Používejte chat a získejte tak věrné zákazníky Dobře zvládnutá a efektivní interakce se zákazníkem je základem kvalitního…
9 otázek, které by si měl položit vedoucí zákaznického servisu Rok 2014 je tady a s ním i nutné novoroční předsevzetí každého vedoucího…
Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací…
Jak se z prvně kupujícího klienta dělá stálý zákazník Ze statistického hlediska je u klienta během prvního roku obchodování s…
Monitoring kvality hovorů v call centru není jenom o peskování zaměstnanců…
Jak spolehlivě zahodit zpětnou vazbu od zákazníků Většina firem chce vědět, co si myslí jejich zákazníci, a proto investuje…
6 tipů na to, jak by měl vypadat ideální zákaznický servis Server Salesopedia přinesl v nedávném článku šest tipů, jak se přiblížit…
Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do…
Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje.…