Investovat nejvíc peněz, času a energie do techniky se nevyplácí. Nejdůležitější jsou v call centru lidé. Automatický hlas ani čtení z napsaných scénářů nepůsobí na…
Automatická odpověď aneb Nezapomínejte na klienty během své dovolené Potřebujete něco nutně vyřešit. Zavoláte tedy nebo napíšete e-mail…
Zlepšete svou prodejní taktiku v sedmi jednoduchých krocích Základem úspěchu je umět dobře prodat své produkty. Server allbusiness.com…
Získávání nových klientů se vám většinou prodraží. Dlouhodobý klient navíc…
Jak získat důvěru během telefonátu Přípravy, které učiníte předtím, než vytočíte klientovo číslo, nejsou to…
Neodkládejte nepříjemné telefonáty Telefonní kontakt s klienty je stále důležitou součástí vaší kariéry.…
Na začátku podnikání většinou bereme všechny klienty. Po čase ale zjistíme,…
Jak na cold calling? Cold call, neboli první telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, může…
Jak říci zákazníkovi "ne" V prodeji je nutné umět vyjít vstříc, najít řešení tam, kde jiní vidí…
Obchodníci myslí jen na sebe... nebo ne? Ve svém článku na webu sellingprof.com se Kendra Leeová, přední americká…
Introvertní obchodníci Introverti nežijí v kompletní izolaci od okolního světa, nicméně jsou…
5 tipů, jak lépe reflektovat potřeby zákazníků ve velkých společnostech I přestože je pochopení klientových specifických potřeb základem každého…
Pět chyb telefonního prodeje V telefonním rozhovoru s potenciálním klientem máte pouze a jenom jeden…