Každá poučka říká, že na sociálních sítích jste sami za sebe a kopírovat se nevyplácí, protože co funguje jednomu, nemusí zabrat u jiného, ať už jsou si jakkoliv…
Inovativní nápady na zapojení zákazníků Zákaznický servis je běh na dlouhou trať. Zákazník musí cítit, že na něj…
Stejná věc se vždy dá říci mnoha způsoby. Úlohou zaměstnance call centra je…
Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že…
5 věcí, které je třeba udělat po uzavření obchodu Ve vztahu k vašim zákazníkům vaše role coby prodávajícího zdaleka nekončí…
„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní…
Čím více informací má stránka o uživateli, tím lepší spotřebitelský…
5 nápadů, jak oživit jednotvárnou práci v call centru Jeden telefonát za druhým či občasný hovor s velmi nespokojeným zákazníkem…
15 tipů, jak zkrátit průměrný čas telefonátů v call centru CallCentreHelper přináší návod na to, jak zkrátit délku hovorů a výrazně…
Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2014 Technologie se vyvíjí a v boji o zákazníky se společnosti předhánějí v…
10 způsobů, jak předčit očekávání klientů Server Call Center Helper oslovil sedm odborníků na zákaznický servis, aby…
Využijte v zákaznickém servisu prvky hry Již delší dobu se ví, finanční náklady vložené do zákaznického servisu se…
Nejčastější důvody, proč zákazníci nejsou loajální Cílem každé společnosti je vybudovat si silnou, věrnou klientelu, složenou…