Zásady dosažení lepšího zákaznického servisu V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka se službami je to právě klientský servis, který často rozhoduje o jeho věrnosti k určité…
Jak poznáte, že potřebujete nové zákazníky? Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…
Práce operátorů v call centru je ve většině případů nevděčná a náročná. Jen…
Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…
Víte, jak můžete nejlépe povzbudit motivaci vašich telefonních operátorů?…
Snad každý předem nesjednaný telefonát za účelem prodeje nebo navázání…
Jestliže se zaměřujete na řešení problémů zákazníků až poté, co se na vás…
Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého.…
Jak zlepšit pracovní morálku v kontaktním centru Upřímně řečeno, pozice pracovníků v kontaktním centru není záviděníhodná.…
Pár tipů, jak uspět při prodejním telefonátu Snad nikdo to nemá rád, obtěžuje nás to a často se s tím setkáme v ty…
Volání naslepo může být zábavné Připravte si jednoduchý proces, který rutinu změní na příjemnou práci.…
Jak ztratit obchod díky vzkazu v hlasové schránce Vzkaz v hlasové schránce může být právě onen první dojem, který na…
Řízení výkonnosti patří k nejpalčivějším otázkám manažerů call center.…