„Je krize, nejsou prostředky.“ Co s touto výmluvou potenciálních klientů? Názory na to, jestli světová ekonomika prochází recesí, jestli se k ní blíží nebo jestli se z ní naopak vzpamatovává, se různí. Objektivně lze však s jistotou říci,…
6 nápadů, jak zapůsobit na klienta Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta…
3 kroky ke spokojeným zákazníkům Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Jak zaujmout klienta, který již využívá služeb jiného dodavatele? Děkuji, ale nemám zájem, protože to, co mi nabízíte, už odebírám od někoho…
5 faktorů, které nejvíce ovlivňují rozhodování zákazníků Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě…
5 tipů, jak postupovat, když se klient rozčílí Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…
Příprava dotazníku spokojenosti zákazníků: Na co si dát pozor Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš…
Dostaňte maximum z interakcí se zákazníky Ke svým zákazníkům byste měli přistupovat tak, abyste ze vzájemné interakce…
Nenechte klienty snadno odejít ke konkurenci Podle serveru SellingPower probíhá konkurenční boj o zákazníky mezi…
4 důvody, proč je volání naslepo potenciálním klientům už za zenitem Někteří odborníci tvrdí, že volání potenciálním zákazníkům, kteří nikdy…
4 tipy, jak udělat vaši značku osobnější Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou…
Chat v číslech: Krátká historie a důvody, proč jej používat Chat není pouze jedním z možných kanálů pro komunikaci s klientem. Jedná se…
5 nejčastějších chyb při prodeji přes telefon Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne…