Platí stále rčení "Náš zákazník, náš pán"? Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před několika lety. S příchodem automatizace a platforem, přes které si lidé mohou objednávat a…
Jak se změnila 4 hlavní očekávání klientů Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…
Celosvětové trendy v zákaznickém servisu pro rok 2016 Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů.…
7 rad prodejcům po telefonu Telefonní prodej je jednou z nejtěžších prodejních technik, které se však…
Kdo pomůže obchodníkům? (2/2) V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od…
4 tajemství volání zákazníkům naslepo Anglický výraz cold calling označuje volání naslepo potenciálním zákazníkům…
Kdo pomůže obchodníkům? (1/2) Zejména při práci s obchodními týmy v korporátním prostředí, na rozdíl od…
Za málo peněz hodně muziky: Excelentní zákaznický servis za nízké náklady Zákaznický servis hraje zásadní roli v tom, jak klienti vnímají vaši značku…
Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte…
Klíč ke spokojenosti zákazníků: Angažovanost zaměstnanců Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …
4 zásady vytvoření úspěšného věrnostního programu Jak informuje server EyesOnSales, řetězec kaváren Starbucks před nedávnou…
3 věci, které neříkejte při prodeji přes telefon Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta…
4 kroky k bezproblémovému vztahu s klientem Podobně jako mezilidské vztahy jsou i vztahy mezi prodejcem či zástupcem…