Zejména při práci s obchodními týmy v korporátním prostředí, na rozdíl od samostatných obchodníků-ičařů, vidím, že učit obchodníky jenom telefonovat je jako dávat…
Zákaznický servis hraje zásadní roli v tom, jak klienti vnímají vaši značku…
Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte…
Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …
Jak informuje server EyesOnSales, řetězec kaváren Starbucks před nedávnou…
Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta…
Podobně jako mezilidské vztahy jsou i vztahy mezi prodejcem či zástupcem…
Nikdy nekončícím úkolem všech složek firem, které jsou v přímém kontaktu s …
Britský server CallCentreHelper minulý měsíc zveřejnil zajímavý seznam…
Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i…
Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti…
V souvislosti se zákaznickým servisem se mezi odborníky na toto téma…
Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci…