Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na zástupce společnosti, je známkou hned několikanásobného selhání zákaznického servisu. Nedokázal…
Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je…
Ať už se jedná o zákaznickou linku, marketing, prodej či průzkumy, aktivita…
Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu…
Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné…
Stejně jako jiné oblasti prodeje se i telefonní prodej neustále vyvíjí. A…
Co je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s …
Názory na to, jestli světová ekonomika prochází recesí, jestli se k ní…
Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Děkuji, ale nemám zájem, protože to, co mi nabízíte, už odebírám od někoho…
Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě…
Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…