Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 způsoby, jak předejít naštvání klientů

Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na zástupce společnosti, je známkou hned několikanásobného selhání zákaznického servisu. Nedokázal…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak mít méně nespokojených zákazníků

Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je…

Článek v rámci předplatného 8 jednoduchých nápadů na vylepšení prostředí v call centru

Ať už se jedná o zákaznickou linku, marketing, prodej či průzkumy, aktivita…

Článek v rámci předplatného Udělejte z jednorázového klienta loajálního zákazníka

Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu…

Článek v rámci předplatného 5 základních věcí, díky kterým vás klienti neopustí

Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné…

Článek v rámci předplatného 8 nových tipů pro prodejce přes telefon

Stejně jako jiné oblasti prodeje se i telefonní prodej neustále vyvíjí. A…

Článek v rámci předplatného 6 kroků k vybudování firemní kultury zaměřené na zákazníka

Co je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s …

Článek v rámci předplatného „Je krize, nejsou prostředky.“ Co s touto výmluvou potenciálních klientů?

Názory na to, jestli světová ekonomika prochází recesí, jestli se k ní…

Článek v rámci předplatného 6 nápadů, jak zapůsobit na klienta

Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta…

Článek v rámci předplatného 3 kroky ke spokojeným zákazníkům

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…

Článek v rámci předplatného Jak zaujmout klienta, který již využívá služeb jiného dodavatele?

Děkuji, ale nemám zájem, protože to, co mi nabízíte, už odebírám od někoho…

Článek v rámci předplatného 5 faktorů, které nejvíce ovlivňují rozhodování zákazníků

Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak postupovat, když se klient rozčílí

Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…

Výpis 261273 z celkem 611