Co neříkat klientovi, i když je to pravda Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit profesionálně, je nutné, abyste si osvojili určitou obchodní etiketu, kterou vy coby…
Poznáte, kdy je na čase dát zákazníkovi padáka? Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k …
Neptejte se klientů, jestli na vás mají čas Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých…
5 základních tipů určených telefonním prodejcům Telefonování naslepo (v angličtině cold calling) potenciálním zákazníkům…
4 tipy pro prohloubení vztahu mezi klientem a společností V dnešní době stačí klientům pouze jedno kliknutí na počítači, aby přešli…
V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i…
3 způsoby, jak předejít naštvání klientů Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na…
3 tipy, jak mít méně nespokojených zákazníků Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je…
8 jednoduchých nápadů na vylepšení prostředí v call centru Ať už se jedná o zákaznickou linku, marketing, prodej či průzkumy, aktivita…
Udělejte z jednorázového klienta loajálního zákazníka Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu…
5 základních věcí, díky kterým vás klienti neopustí Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné…
8 nových tipů pro prodejce přes telefon Stejně jako jiné oblasti prodeje se i telefonní prodej neustále vyvíjí. A…
6 kroků k vybudování firemní kultury zaměřené na zákazníka Co je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s …