Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, zákazníkům přestáváme rozumět. Konference ZÁKAZNÍK 2030 firmám ukáže, jak se měnit spolu…
Jak zvládnout námitky klientů při telefonním prodeji Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti…
3 trendy v zákaznickém servisu pro rok 2017 Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba…
10 nejlepších otázek pro pracovní pohovory v call centrech Jste náborovým pracovníkem nebo manažerem call centra? Pak do vašich…
Pohled do budoucnosti zákaznického servisu V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a…
8 tipů, jak uzavřít obchod přes telefon Prodáváte přes telefon, ale rádi byste vylepšili svá čísla? Chcete uzavírat…
4 chyby začátečníků v telefonním prodeji Prodej po telefonu je pro mnoho firem stále důležitou obchodní metodou, bez…
5 zásad moderního zákaznického servisu Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém…
5 tipů, co dělat, aby se k vám klient vrátil Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní…
S klienty mluvte pozitivně a vynechte slovo „ne“ Jednu věc lze vždy říci celou řadou způsobů. Slova, která použijete nebo se…
7 nejčastějších chyb zákaznického servisu Při současné konkurenci firem a produktů je to často právě zákaznický…
4 způsoby, jak zajistit, aby se klienti cítili být součástí firmy Mnoho firem není schopno zapojit své zákazníky do toho, co se děje ve…
Pár změn v designu call centra může zvýšit výkonnost zaměstnanců Přemýšleli jste někdy o tom, do jaké míry pracovní prostředí ovlivňuje…