Prodej po telefonu je pro mnoho firem stále důležitou obchodní metodou, bez které by se nešlo obejít. A není se čemu divit. Telefonní prodej může být velmi…
Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém…
Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní…
Jednu věc lze vždy říci celou řadou způsobů. Slova, která použijete nebo se…
Při současné konkurenci firem a produktů je to často právě zákaznický…
Mnoho firem není schopno zapojit své zákazníky do toho, co se děje ve…
Přemýšleli jste někdy o tom, do jaké míry pracovní prostředí ovlivňuje…
Moderní technologie dnes napomáhají tomu, aby obchod a prodej mohl probíhat…
U většiny prodejců hraje komunikace po telefonu důležitou část v procesu…
Telefonní prodej má svá specifika, daná limity vzdálené komunikace, kdy je…
I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy,…
Práce v call centru může být někdy zdlouhavá, psychicky náročná a…
Každá lidská interakce má svá ustálená pravidla a telefonní prodej není v …