4 zásady call centra moderní doby Technologie se vyvíjejí, svět se mění, očekávání klientů se zvyšují a praxe se posouvá. To se týká i call center. Abyste se v moderní době vyrovnali konkurenci,…
Více empatie do zákaznického servisu Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen…
Marketing 2017: Blokování reklam a zákaznická zkušenost Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále…
6 fází telefonního prodeje a jejich cíle Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…
8 kroků k získání loajální klientely Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Přední odborníci…
Jak dosáhnout 100% úspěšnosti v cold callingu a obchodních jednáních? Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v…
6 znamení, že váš zákaznický servis potřebuje zlepšit Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…
4 trendy, které budou dominovat call centrům v roce 2017 Zákaznický servis se ruku v ruce s vývojem nových technologií neustále…
Nejlepší tipy pro telefonní prodejce roku 2016 Protože skončil rok 2016, není na škodu zopakovat si ty nejlepší a…
Jak získat více klientů a zajistit, aby byli spokojení. To především…
Jak znít přirozeně při telefonním prodeji podle scénáře Mnozí prodejci a operátoři call center neradi používají scénáře. Proč? Vadí…
Věčné dilema zákaznického servisu: Spokojenost klienta, nebo spokojenost firmy? Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším…
Co dělá skvělý zákaznický servis? Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro…