Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto zdánlivě jednoduché otázky může být až překvapivě složité odpovědět, protože klienti často…
Zákaznický servis se ruku v ruce s vývojem nových technologií neustále…
Protože skončil rok 2016, není na škodu zopakovat si ty nejlepší a…
Jak získat více klientů a zajistit, aby byli spokojení. To především…
Mnozí prodejci a operátoři call center neradi používají scénáře. Proč? Vadí…
Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším…
Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro…
Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe…
Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti…
Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba…
Jste náborovým pracovníkem nebo manažerem call centra? Pak do vašich…
V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a…
Prodáváte přes telefon, ale rádi byste vylepšili svá čísla? Chcete uzavírat…