Inside sales: Zásadní je řešení problémů Moderní technologie dnes napomáhají tomu, aby obchod a prodej mohl probíhat prakticky kdekoli. Rozvíjí se proto trend zvaný inside sales neboli prodej přes telefon a…
Načasování telefonátů: Jak na to U většiny prodejců hraje komunikace po telefonu důležitou část v procesu…
5 věcí, které musíte udělat na konci hovoru s klientem Telefonní prodej má svá specifika, daná limity vzdálené komunikace, kdy je…
Některé firmy si udrží zákazníky po celý život. Jak to dělají? I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy,…
7 nápadů na lepší call centrum Práce v call centru může být někdy zdlouhavá, psychicky náročná a…
Řídíte se etiketou prodeje po telefonu? Každá lidská interakce má svá ustálená pravidla a telefonní prodej není v …
V call centru musejí všichni vědět, co dělají Výsledky práce kontaktního centra velmi záleží na tom, kdo je vede, a na…
6 tipů prodejcům po telefonu Prodej je motorem veškerého businessu. A i přestože se může prodej po…
Komentáře k vašemu produktu: Jak jich využít ve váš prospěch Komentáře, ať už veřejné (weby, fóra, diskuze) nebo neveřejné (uzavřené…
Někdy se stane, že telefonát, který s klientem nebo potenciálním zákazníkem…
Scénář pro telefonisty krok za krokem Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call center důležité? Protože do…
Tipy pro udržení klientů, které opravdu fungují Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
5 problémů, díky kterým zaručeně ztratíte klienta Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám…