Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od samého počátku. Co by měl zástupce firmy dělat, když se klient zlobí, začne nadávat a chovat se…
Prodej je neustálý boj. Při nabízení služeb nebo produktů se obchodníkům…
Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…
Cyklus, kterým si prochází klient, který začne nově využívat služeb vaší…
Každý obchodník či zprostředkovatel služeb by nejraději viděl do hlavy svým…
Rčení náš zákazník, náš pán zlidovělo a řídí se jím celé generace…
Stali jste se novým vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…
Technologie se vyvíjejí, svět se mění, očekávání klientů se zvyšují a praxe…
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen…
Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále…
Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…
Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Přední odborníci…
Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v…