Pravidla online chatu se zákazníky Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více klientů žádá možnost jednat s pracovníky zákaznického servisu přes chat. A stejně tak tuto…
Předvánoční období je obecně časem útlumu. Mnoho lidí nechává všechny změny…
Manuál pro ty, kterým se povedla velká bota v zákaznickém servisu Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají…
„Pošlete mi to do e-mailu.“ Jak reagovat na tuto žádost? Mnoho úvodních kontaktů s klienty přes telefon končí žádostí ze strany…
Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním…
Deset inspirativních citátů o zákaznických službách Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti.…
5 tipů, jak klientům zjednodušit život Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…
6 vět, kterými dáte najevo empatii Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě…
Čtyři taktiky nejlepších prodejců po telefonu Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…
Jak se při hovoru s klientem vyhnout hluchým místům Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…
Trendy roku 2017 v zákaznickém servisu Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy…
Prodej po telefonu: Chce to klid a systém Prodej po telefonu je pro některé prodejce zdrojem nechuti a stresu. Přitom…
Čtyři kroky k úspěšnějšímu prodeji po telefonu Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…