Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak klientům zjednodušit život

Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak si co nejlépe zajistit jeho věrnost. Odpověď na tuto otázku zní: Zjednodušit klientovi…

Článek v rámci předplatného 6 vět, kterými dáte najevo empatii

Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě…

Článek v rámci předplatného Čtyři taktiky nejlepších prodejců po telefonu

Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…

Článek v rámci předplatného Jak se při hovoru s klientem vyhnout hluchým místům

Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…

Článek v rámci předplatného Trendy roku 2017 v zákaznickém servisu

Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy…

Článek v rámci předplatného Prodej po telefonu: Chce to klid a systém

Prodej po telefonu je pro některé prodejce zdrojem nechuti a stresu. Přitom…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k úspěšnějšímu prodeji po telefonu

Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…

Pět nejčastějších systémových chyb zákaznického servisu

Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý…

Článek v rámci předplatného Pět způsobů, jak zefektivnit prodej po telefonu

Telefonní prodej téměř suverénně vede mezi nejméně oblíbenými formami…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak polidštit zákaznický servis

O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…

Článek v rámci předplatného 6 nejdůležitějších tipů pro skvělý zákaznický servis

V některých případech je nutné jít zpátky k základům. A proto si dnes…

Článek v rámci předplatného Na co se zaměřit, aby se zákazníci vraceli

Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník…

Článek v rámci předplatného Ušetřete na zákaznickém servisu

Zákaznická péče je zcela klíčová pro retenci klientů a vybudování…

Výpis 183195 z celkem 611