Vylaďte mobilní komunikaci se zákazníky Chcete-li mít společnost opravdu orientovanou na zákazníky, musíte s nimi mluvit a naslouchat jim. Je pravda, že dosah a účinnost všech komunikačních kanálů – s…
Pojmem mileniálové se nejčastěji myslí lidé, kteří prožívali dětství na…
Zákaznický servis je jedním z hlavních faktorů ovlivňujících spokojenost…
Jak znovu získat důvěru klienta poté, co se vám povedl kiks Zákaznický servis je komplexem mnoha úkolů a prostoru pro to, abyste…
Čtyři kroky k udržení zákazníků z řad mileniálů Tak často skloňovaní „mileniálové“ jsou dnes nejlukrativnější demografickou…
I u B2B prodeje probíhá první kontakt s potenciálním zákazníkem velmi často…
Slovníček pracovníka call centra: 20 pozitivních slov a jejich užití ve větách Pracovník call centra, který je v kontaktu s klienty, bohužel celou řadu…
Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění…
Jak reagovat na pozitivní i negativní komentáře klientů Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se…
Co dělat a nedělat při prvním kontaktu s klientem po telefonu Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále…
Telefonní prodej: 6 tipů, jak nevyvíjet příliš velký nátlak Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš…
Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času…
5 způsobů, jak ihned vylepšit váš zákaznický servis Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti…