Jak by měl vypadat ideální chat mezi klientem a firmou Zákaznický servis se neustále vyvíjí. Mimo jiné přibývají i komunikační kanály, které interakci mezi firmou a zákazníkem zprostředkovávají. Jedním z novějších…
Šest vlastností dobrého pracovníka zákaznického servisu Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité…
Jak si získat důvěru klienta po telefonu Komunikace obchodníka nebo pracovníka zákaznického servisu s klientem by se…
Naučte se rozpoznat, že chce klient odejít Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může…
Zákaznický servis, který si klienti zamilují Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro…
Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty.…
„Mystery shopping“ a další netradiční způsoby, jak vylepšit zákaznický servis Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových…
Tým, který má na starosti komunikaci s klienty po telefonu, vyžaduje…
Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do…
4 cesty ke zvýšení loajality vaší klientely Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického…
Jak si znovu získat přízeň klienta skrz zákaznický servis Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů…
Sedm tipů, jak lépe naslouchat během telefonního hovoru s klientem Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je…
Tipy k navýšení produktivity telefonního kontaktního centra V tomto článku vám přiblížíme ty nejefektivnější tipy, jak v krátkém čase…