Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale samozřejmě doslova není. A co je důležitější, když se klient mýlí, neměli bychom pouze…
Pět rad, jak udělat telefonní prodej snesitelnější Buďme zcela upřímní. Prodej po telefonu nepatří mezi nejoblíbenější formy…
Důvěra klienta je zásadní pro úspěšné uzavření obchodu. V případě…
Pět vlastností zákaznického servisu, které zajistí loajální klientelu Vzhledem ke konkurenci, která panuje ve všech obchodních odvětvích, a…
Stále voláte klientům naslepo? Žijete v minulém tisíciletí „Cold calling“, neboli volání naslepo potenciálním klientům, kteří o vaši…
Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si…
Čtyři věci, na které se ptát uživatelů call centra Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými…
Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…
Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…
4 předsevzetí pro call centra pro rok 2018 Dynamika call center se neustále mění, stejně tak očekávání klientů i…
Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit…
Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za…