9 rysů dokonalé zákaznické péče I přestože ceny a kvalita produktů hrají v obratu každé společnosti zásadní roli, je to často právě zákaznický servis, který rozhodne, zda se ze zákazníka stane…
V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se…
10 tipů pro nováčky v prodeji přes telefon Volání naslepo, neboli v angličtině cold calling, je činnost, kdy prodejce…
Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (…
Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny…
Čtyři kroky ke zdokonalení péče o VIP klienty Věděli jste, že pro většinu společností platí, že 80 % jejich zisku pochází…
Slyšíte často odpověď "Hoďte mi to do mailu?" Naučte se reagovat Každý prodejce, který kontaktuje potenciální zákazníky po telefonu, tuto…
5 vět, kterým se vyhněte během vyjednávání se zákazníky Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na…
3 tipy, jak znít přirozeně po telefonu Jistě se vám již někdy stalo, že jste přijali hovor a ještě předtím, než se…
Osvěžte svůj přístup k zákazníkům Přichází jaro, což je dobrý čas k osvěžení vašeho prodejního postupu a…
Myslíte, že je možné odmerať, do akej miery vás má váš partner rád? Myslím…
I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a…
5 důvodů, proč se účastnit veletrhů Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy…