Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 5 situací, kdy je nejlepší ukončit spolupráci

Máte ze spolupráce s klientem, který si vás najal, špatný pocit? Důvodů může být spousta. Klient vás může bezdůvodně kritizovat, nechodit na schůzky nebo si nemusíte…

Článek v rámci předplatného Brian Tracy: Další tipy, jak si poradit s cold callingem

Máte problémy s prvním telefonním oslovením nového zákazníka? Přečtěte si…

Článek v rámci předplatného Vytvořte nabídku skutečně na míru

Výzkumy ukazují, že klasická personalizace v obchodování nesplňuje…

Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2015

Zajímá vás, jaké trendy budou provázet zákaznické služby v letošním roce?…

Jak si říct o doporučení

Máte problémy se získáváním doporučení od svých zákazníků? Pak nejste sami,…

Článek v rámci předplatného Jednoduchá metoda, která vás zbaví strachu z cold callingu

Brain Tracy je považován za jednoho z nejlepších obchodních poradců a…

Nabídněte zákazníkům něco navíc

Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči…

Článek v rámci předplatného Předpoklady kvalitního zákaznického servisu

K úspěšnému obchodování patří kvalitní zákaznický servis. Zaměstnanci…

5 způsobů, jakými můžete prodávat

Neexistuje jeden jediný způsob, který vám přinese nejlepší prodeje. Způsob,…

Článek v rámci předplatného Jak přimět zákazníky, aby se vraceli zpět

Přimět zákazníky k tomu, aby se k vám pravidelně vraceli, není snadné.…

Zbavte se strachu z cold callingu

Cold calling, neboli první telefonní kontakt s klientem, je pro mnohé…

4 časté prodejní chyby a jak se jim vyhnout

I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině…

Článek v rámci předplatného Umíte se vypořádat s námitkami zákazníků?

Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti…

Výpis 326338 z celkem 611