Marketing - zprávy z HR

5 důvodů, proč zákazník neodpovídá na vzkazy a jak s nimi naložit

Zanechání zprávy v hlasové schánce může některým prodejcům připadat zbytečné, jelikož předpokládají, že se nedočkají odpovědi. Nedostat odpověď může být frustrující,…

Nabídněte zákazníkovi lepší zkušenost

Jedním z důležitých předpokladů obchodního úspěchu je zlepšování zkušenosti…

Ne každý zákazník stojí za vaši námahu

Většina obchodníků je ráda za každého zákazníka. Někteří zákazníci se…

Článek v rámci předplatného 7 kroků k férovému a úspěšnému prodávání

Chcete-li úspěšně prodávat, musíte být ke svým zákazníkům féroví a…

Článek v rámci předplatného 3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi

Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost…

4 způsoby, jak co nejlépe poznat své zákazníky

Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své…

5 příkladů chování zákazníků, kdy je lepší odstoupit

Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků?…

Vyplatí se během telefonování využívat scénáře?

Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak zlepšit zákaznický servis

Chcete být o krok napřed před konkurencí? Nezapomínejte na důležitou…

Článek v rámci předplatného 6 způsobů jak reagovat, když je potenciální zákazník spokojený se svým dodavatelem

Stává se vám, že vás zákazník odbude s tím, že je spokojený se svým…

Jak oslovit staré zákazníky s novým produktem

Máte nový produkt a chystáte se začít telefonicky kontaktovat své stávající…

3 způsoby, jak vybudovat opravdový obchodní vztah

Někteří prodejci si myslí, že klíčem k prodeji je to, aby si je zákazník…

Článek v rámci předplatného Posilte spokojenost zákazníků

Chcete-li zlepšit spokojenost zákazníků, inspirujte se způsoby, které…

Výpis 352364 z celkem 611