Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server Callcentrehelper.com shrnul pro a proti jejich užívání. Mezi výhody scénářů patří následující: 1)…
5 způsobů, jak zlepšit zákaznický servis Chcete být o krok napřed před konkurencí? Nezapomínejte na důležitou…
6 způsobů jak reagovat, když je potenciální zákazník spokojený se svým dodavatelem Stává se vám, že vás zákazník odbude s tím, že je spokojený se svým…
Máte nový produkt a chystáte se začít telefonicky kontaktovat své stávající…
Někteří prodejci si myslí, že klíčem k prodeji je to, aby si je zákazník…
Posilte spokojenost zákazníků Chcete-li zlepšit spokojenost zákazníků, inspirujte se způsoby, které…
4 otázky, které byste neměli pokládat klientům Někteří prodejci stále používají zastaralé techniky prodeje, které zbytečně…
5 tipů, jak si udržet klienta Chcete si udržet klienty? Allbusiness.com publikoval několik tipů, jak toho…
Allbusiness.com publikoval tři tipy, jak zlepšit zákaznický servis. 1)…
3 tipy na jednání s problémovými zákazníky Každý se jednou setká s nespokojeným zákazníkem. Ať už je chyba na vaší…
Zvládněte negativní recenze Někdy se vám může stát, že klient nebude spokojen s vaším produktem nebo…
Zvyšujte důvěru svých klientů Důvěra vašeho klienta je důležitá. Server Topsalesworld.com proto popsal…
Hodnocení zákazníků působí na vaše podnikání v mnoha směrech. Ovlivňuje…