Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 4 otázky, které byste neměli pokládat klientům

Někteří prodejci stále používají zastaralé techniky prodeje, které zbytečně odrazují klienty. Server Inc.com publikoval několik z nich. Zjistěte, zda některé…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak si udržet klienta

Chcete si udržet klienty? Allbusiness.com publikoval několik tipů, jak toho…

3 tipy, jak zlepšit zákaznický servis

Allbusiness.com publikoval tři tipy, jak zlepšit zákaznický servis. 1)…

Článek v rámci předplatného 3 tipy na jednání s problémovými zákazníky

Každý se jednou setká s nespokojeným zákazníkem. Ať už je chyba na vaší…

Článek v rámci předplatného Zvládněte negativní recenze

Někdy se vám může stát, že klient nebude spokojen s vaším produktem nebo…

Článek v rámci předplatného Zvyšujte důvěru svých klientů

Důvěra vašeho klienta je důležitá. Server Topsalesworld.com proto popsal…

Nazapomínejte na zákaznické reference

Hodnocení zákazníků působí na vaše podnikání v mnoha směrech. Ovlivňuje…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak být důvěryhodným prodejcem

Když budete působit jako spolehlivý prodejce, zvýšíte své šance na prodejní…

Článek v rámci předplatného Cold calling může být zábavnější

Většina obchodníků nepovažuje cold calling, neboli první telefonní kontakt…

Předejděte nespokojenosti zákazníků

Setkáváte se často s nespokojenými zákazníky? Ať už je jejich nespokojenost…

Článek v rámci předplatného Podpořte loajalitu svých zákazníků

Už jste asi slyšeli o tom, že získávání nových klientů stojí víc peněz než…

Článek v rámci předplatného Nebojte se obchodních telefonátů

Nemáte rádi obchodní telefonáty? Server Entrepreneur.com přinesl několik…

Chcete, aby se k vám klient pravidelně vracel? Zaveďte službu předplatného

Chcete, aby se zákazníci opakovaně vraceli k vašemu produktu? Nejsnazší…

Výpis 365377 z celkem 611